Показать сообщение отдельно
Старый 27.03.2025, 22:27   #3 (permalink)
Viktor_Koroviak
Junior Member
 
Регистрация: 13.02.2025
Сообщений: 6
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Сказали 'Спасибо' за это сообщение. :
0 за это сообщение
0 Всего
По умолчанию

Так, LEAN-підхід у сервісах – це сила. Це коли не просто ремонтуєш, а оптимізуєш кожен процес, щоб не було зайвих рухів і втрат. Якщо автосервіс хоче працювати без хаосу, варто звернути увагу на сертифікацію LEAN IIBLC https://bs.krok.edu.ua/sertifikacija...a-lean-iiblcr/– Ощадливе виробництво. Вона допомагає зрозуміти, як скоротити витрати часу, оптимізувати запаси та підвищити якість роботи. Багато крутих сервісів вже працюють за цією системою, і результати вражають.
Viktor_Koroviak вне форума  
Сказали 'Спасибо' за это сообщение.
Ответить с цитированием