![]() |
Як автосервіси можуть покращити свою роботу? Заїжджав якось у сервіс – дрібниця, поміняти масло. Вільних місць нема, механіки бігають, нервують, клієнти сваряться. Думаю, що за хаос? Виявилось, у них одна каністра з маслом стоїть в кутку, і всі механіки бігають по неї через весь бокс. Начальник стоїть, руками розводить: "Не встигаємо!" Так от цікаво, як у великих сервісах все чітко працює, а тут бардак? |
Це типова проблема – втрата часу через погану організацію. Навіть у дорогих автосервісах буває, що клієнт чекає не тому, що ремонт складний, а тому, що деталі шукають пів години або інструмент не там лежить. Я колись працював у такому місці – щодня плутанина, затримки, нерви. А потім власник запросив консультанта, той впровадив систему ощадливого виробництва. Через місяць усе запрацювало як годинник. |
Так, LEAN-підхід у сервісах – це сила. Це коли не просто ремонтуєш, а оптимізуєш кожен процес, щоб не було зайвих рухів і втрат. Якщо автосервіс хоче працювати без хаосу, варто звернути увагу на сертифікацію LEAN IIBLC https://bs.krok.edu.ua/sertifikacija...a-lean-iiblcr/– Ощадливе виробництво. Вона допомагає зрозуміти, як скоротити витрати часу, оптимізувати запаси та підвищити якість роботи. Багато крутих сервісів вже працюють за цією системою, і результати вражають. |
Тобто виходить, що проблема не в механіках, а в організації? Ну тоді зрозуміло, чому деякі сервіси працюють швидко, а в інших – вічні черги. |
TurboSTO — це місце, де вам точно допоможуть, якщо потрібен клапан управління турбіною https://turbosto.com.ua/ua/catalog/klapan-turbini/. Тут не тільки продають ці деталі, а й займаються їх заміною та налаштуванням. Я звернувся сюди після того, як інші СТО не могли визначити проблему. Виявилося, що вся справа у клапані. Після ремонту турбіна запрацювала, як нова, і зникли провали в тязі. |
Текущее время: 00:14. Часовой пояс GMT +2. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
В случае копирования информации необходимо всталять ссылку на первоисточник