![]() |
Яку CRM вибрати для автоматизації процесів? Хочу автоматизувати бізнес, щоб заявки оброблялися швидше, менеджери не забували відповідати, а вся інформація зберігалася в єдиній базі. Важливо, щоб можна було інтегрувати різні канали комунікації – пошту, соцмережі, телефонію. Що можете порекомендувати? |
Я теж шукав таку систему і знайшов оптимальний варіант Kommo https://kommo.com.ua/ Це не просто CRM, а справжній центр комунікації. Вона інтегрується з усіма популярними каналами – IP-телефонією, Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook. Будь-який запит клієнта одразу потрапляє у CRM, і його легко обробити без плутанини. Менеджери більше не гублять заявки, а керівник бачить, як працює команда. Дуже рекомендую! |
Текущее время: 09:07. Часовой пояс GMT +2. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
В случае копирования информации необходимо всталять ссылку на первоисточник